Anadolu Isuzu'dan 9.5 metrelik yeni ürün VISIGO

Anadolu Isuzu, 9.5 metre segmentindeki yeni Coach Otobüsü VISIGO’yu ve yenilenen NOVO erisini 30 Nisan Salı akşamı İstanbul Hilton Convention Center’da düzenlediği lansman ile müşterilerin beğenisine sundu.

TAŞITLAR 01.05.2013, 14:47 06.05.2013, 15:36
Anadolu Isuzu'dan 9.5 metrelik yeni ürün VISIGO
30 Nisan Salı akşamı İstanbul Hilton Convention Center’ da düzenlenen geceye Anadolu Isuzu Genel Müdürü Tuğrul Arıkan, Pazarlama ve Satış Direktörü Fatih Tamay, Satış Müdürü Efe Yazıcı, TOF Genel Başkanı Mustafa Yıldırım, Başkan Vekili İbrahim Arttırdı, Tahsin Yücefer, TOFED Genel Başkanı Mehmet Erdoğan, Başkan Yardımcısı Ali Çıkkan, Metin Tırış, yönetim kurulu üyeleri, TTDER Başkanı Sümer Yığcı, İSTAB Başkanı Hakan Orduhan, İZTAD Başkanı İsmail Cirit, yönetim kurulu üyeleri, Metro Holding Yönetim Kurulu Başkanı Galip Öztürk ile çok sayıda sektör mensubu ile Anadolu Isuzu bayi yöneticileri katıldı.

Müşterilerin ihtiyaçlarına göre tasarlandı

Gecede bir konuşma yapan Anadolu Isuzu Genel Müdürü Tuğrul Arıkan, 30 yıllık bir tecrübeyi geride bırakan şirketin yeniliklerine tanık olmak için biraya geldiklerini vurgulayarak, “Hep yeniliklerin takipçisi olduk ve sizlerden aldığımız güçle de gelecekte daha etkin olacağız. Bugün burada sizlere hem yeni coach sınıfı aracımız Visigo’yu ve tamamen yenilenmiş şekliyle Novo serisi araçlarımızın tanıtımını yapacağız. Bu araçların ortak özelliği; sahanın sesine, müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerine göre tasarlanmış olmaları. Müşterilerimiz için, müşterilerimizle beraber çalışıyoruz.  Hayal ettiklerini gerçeğe dönüştürmek için birlikte hayal ediyoruz, tasarlıyoruz ve üretiyoruz. Yeni otobüslerimizin yurt dışı pazarlarında da beğenileceğine ve tercih edileceğine inanıyoruz. Otobüsçülük zor bir meslek, dinlenmeye fırsat vermez devamlı yenilik ister, takip ister, emek ister. Eminim ki sizlerle paylaşacağımız araçlar eşliğinde bugüne kadar kurmuş olduğumuz köprü ilişkilerimiz daha da pekişecek. Müşterilerimiz kazandıkça bizler daha çok motive olacağız. Hep daha fazlası daha mükemmeli için gerekli gücü isteği ve mücadele ruhunu benliğimizde bulacağız” dedi.

Yeni ufuklara açılıyoruz

Anadolu Isuzu Satış ve Pazarlama Direktörü Fatih Tamay’da yeni ürün Visigo’nun şirketlerini yeni ufuklara taşıyacağını belirterek şunları söyledi: Yeni ürünlerimizden biri olan 9.5 metrelik Visigo Türkiye’nin yeni ufuklarına doğru bizi götürecek olan bir otobüs. Diğeri ise 3,5 senedir sattığımız Türkiye ve Avrupa pazarında da kendine yer bulmuş 26 ülkeye ihracı gerçekleşen Novo serisi. Sayısız yenilikleri barındıran Novo ve Visigo ile bütün standartları yükselttik. Yeni ürünlerimizi Ar-ge merkezimizdeki 65 mühendisimizle tasarlarken maksimum konfora dikkat ettik. Güvenlik standartlarımızı hep yukarıya taşıyoruz. Sizlerden gelen sese kulak verdik. Bu araçların eskisinden daha güzel daha çitanın üstünde olacağına inanıyoruz. 9.5 metrelik Visigo sınıfında kullanım rahatlığı ve maliyet avantajları ile öne çıkacak. Şehirlerarasında kısa mesafeli hatlarda hizmet verenler, turizm ve servis taşımacılığı alanında ihtiyaçlarına cevap verecek. Bizce geleceğin aracı olacak. Yolcu kapasitesinde 35 ve 39 arası her türlü dizilimi çok rahatlıkla yapabiliyorsunuz. Aracın çok önemli konforsal avantajları var. İçi çok aydınlık ve koltukları ergonomik. Yolcular farklı bir araçla seyahat ettiğini hissedecekler. Bagaj kapasitesi ihtiyaçların tümüne cevap verebilecek büyüklükte. 250 litrelik yakıt deposu kapasitesi ile sık sık yakıt almak zorunda kalınmayacak” dedi.

Visigo’nun test süreçleri hakkında da bilgi veren Fatih Tamay, “Visigo’yu Avrupa’nın en önemli test merkezlerinden biri olan İspanya’nın İdea  Test merkezine göndererek hızlandırılmış testlere tabii tuttuk. Bu hızlandırılmış ömür testi sonunda yaklaşık 700 bin km kullanılmış şekilde aracın tepkilerini ölçtük. Gerçekten hiç problem çıkmadı. Araç testimiz bununla sınırlı kalmadı. 25 bin km Türkiye turu yaptı. Sloganımızda seslendiğimiz gibi “DAHASI VAR” Biz yeniliklere doymuyoruz. Ürettiğimiz arabalar çok satsa da biz yenilik yapmaktan geri kalmıyoruz. Çünkü şunu biliyoruz ki, rekabette ayakta durmak ve gelişmek hep yeniliklerden geçecek. Anadolu Isuzu’nun “dahası var” felsefesi geçmişte vardı daha önce de “hodri meydan” deyip başladık. Bu serüvene devam ediyoruz aynı zamanda bu sloganda çok gizemler saklı. Bundan sonra da çok daha güzel şeyler görmeye devam edeceksiniz.”

Visigo’ya İzmirli taşımacılardan tam not
İZTAD ve Pamcentur ve Cirit Turizm Yöetim Kurulu Başkanı İsmail Cirit: 8 ay önce Fatih bey özellikle çağırdı. Arabanın prototipi ve ar-ge çalışmaları yapılırken arabayı kaba olarak gördük. Bu arabayı ince eleyip sık dokuyarak, şık çizgilere büründürerek yeni bir araç, yeni bir konsept oluşturulmasına bizde katkı sağladık. Bunda 28 yıllık deneyimimizin ve İzmir’in çizgileri büyük. Araba segmentinde çok farklı bir araç. Şu anda rakibi yok diyebilirim. Kimse bu aracın eline su dökemez. Çizgileriyle, yakıt tasarrufu ile dört dörtlük bir araç. Adblue derdi de yok. Tamamen pırıl, pırıl bir araç. Böyle bir araç olamaz. Hem turizm ve servis alanımız için bu araçlardan alacağız. Isuzu’nun araçlarını 1984’ten beri severek kullanıyoruz. Isuzu kazandıran bir araç, o yüzden Isuzu’yu çok seviyoruz.

-------------------
Yeni VISIGO

VISIGO, segmentindeki tüm otobüslerden farklı olarak, ön tavanda standart olarak yer alan panoramik tavan camıyla yolcuların daha aydınlık ve ferah bir yolculuk yapmasına olanak sağlıyor. Her koşulda otomatik açılıp kapanabilen perdesiyle içeriye gelen ışığın istenen şekilde ayarlanmasını sağlıyor. Opsiyonlu olarak satışa sunulan üç bölmeli cam tavan ise tasarımda Anadolu Isuzu farkını ortaya koyuyor. Sınıfının en  geniş ve en yüksek otobüsü olan VISIGO’ da  ergonomi ve ferahlık ön planda.

Yine segmentinde bir ilk  olarak tam  otomatik iklimlendirme (ısıtma ve soğutma) sistemini standart olarak sunan VISIGO, 28,4 kw klima kapasitesi ve 38.270 kcal/ h ısıtma  kapasitesi ile  hem yaz sıcağında hem kış soğuğunda konforlu bir yolculuk yapılmasına olanak sağlıyor.

Güvenliğin ön planda tutulduğu otobüste, ön ve arka disk frenler, çift devreli otomatik ayarlı ABS'li tam havalı fren sistemi, yardımcı egzost freni, motor odası yangın algılama ve ikaz sistemi ile yolculuk daha güvenli hale geliyor.  Müşterilerin isteğine uygun 35+1, 37+1 ve 39+1 oturma opsiyonlarına sahip VISIGO, özel olarak tasarlanan koltukları ve yolcu başına düşen daha fazla bagaj alanı ( 5.5 m3) ile fark yaratıyor.250 litrelik yakıt tankı kapasitesi ise tek seferde daha çok yakıt alarak kullanıcısına kolaylık  sağlıyor.

Sürücünün rahatlıkla ulaşabileceği şekilde tasarlanan ergonomik ve oldukça estetik sürücü torpidosu, rezistanslı ve otomatik sürücü penceresi, ledli gündüz sürüş farları, ısıtmalı ve elektrik kontrollü aynaları ve sürücü kliması ile seyahatler VISIGO  kullanıcıları  için çok daha konforlu.

VISIGO’ nun sektöre getirdiği  yeniliklerden biri ise multimedya set. Multimedya set ile tek bir ekran üzerinde MP3, DVD, navigasyon ve yol bilgisayarı  aynı anda kullanılabiliyor. VISIGO, 204 beygir ve 5193 cc hacimli Euro 5-EEV (Geliştirilmiş Çevre Dostu Araç) motoruyla doğaya saygılı.

------------------------
NOVO yenilendi
-----------------------

Yepyeni ön tasarımı ve daha orantılı görünümü ile NOVO otobüsleri, aerodinamik ve modern çizgileri ile göze çarpıyor. Estetik görünümü daha da ön plana çıkan NOVO serisi, sadece dış dizaynı ile değil iç dizaynıyla da daha yenilikçi.

NOVO, tüm seride standart olarak kullanılan ön ve arka disk fren sistemiyle güvenliği daha da üst seviyeye taşıyor. Yekpare-füme renkli yan camları, standart sis ve gündüz farları, boynuz tipi yeni yan aynalarıyla güvenli bir sürüş imkanı sağlıyor. NOVO LUX ve NOVO ULTRA’da ise yan aynalarda ısıtma standart oldu. Ön ve arka kapılarında güvenlik özelliklerinin de arttırıldığı NOVO Serisinde  kapı kilitleme sistemi ve ön ve arka  kapı uzaktan kumanda sistemi standart olarak sunuluyor.

NOVO ULTRA, 190 beygirlik motoru, standart çift camı ve elektrikli sürücü camı ile görücüye çıktı.