TUREX Gezcar markası ile karavan sektöründe hedef büyütüyor

2002 yılında kurulan personel taşımacılığı, turizm taşımacılığı, özel halk otobüsü ve operasyonel filo kiralama sektörünün önde gelen şirketleri arasında yer alan Turex, Gezcar markası ile karavan kiralama sektörüne adım attı. Turex Genel Müdürü Celal Kalkan, “Mayıs ayında başladık. Şu an 50’ye yakın araçla hizmet veriyoruz. 2023 yılında 100 adetlik bir filo ile karavan sektöründe hizmet vermeyi hedefliyoruz” dedi.

TURİZM TAŞIMA 04.12.2022, 14:16 04.12.2022, 14:28 Taşıma Dünyası
TUREX Gezcar markası ile karavan sektöründe hedef büyütüyor

Röp: Erkan YILMAZ

Turex Genel Müdürü Celal Kalkan ile Gezcar markası, karavan sektörüne adım atışlarını ve hedeflerini konuştuk.

Mayıs ayında Gezcar markası hayata geçti

2022 Mayıs ayında Gezcar makası ile hizmete başladıklarını ve filoda yer alan az km yapmış otomatik vites araçları modifiye ederek karavan işine girdiklerini belirten Celal Kalkan, “2011 yılında Myturex şirketini kurarak turizm taşımacılığı alanına adım attık. Bu alanda da müşterilerimize sunduğumuz kaliteli ve güvenli hizmet süreciyle çok önemli bir başarı elde ettik. Pandemi süreciyle birlikte tatil tercihlerinde ailelerin özellikle karavan talebi çok olmaya başladı. Biz de bu alana yatırım yaparak karavan kiralama projemizi Gezcar markası ile hayata geçirdik. Biz şirket olarak doğaya ve yeşile son derece önem veriyoruz. Yolculuk içeren tüm seyahatleri seviyoruz. Karavandaki minimalist hayatı anlamlı görüyoruz, gelecekte tatil tercihlerinin bu yönde olacağını öngörüyoruz. Herkesin karavan tatili yapmaya en kolay ve Turex güvencesi ile erişmesini istiyoruz. Yıllarca kurumsal hayatta edindiğimiz tecrübeleri, yol hikayeleri ve karavan tatili deneyimleri ile harmanlayıp, en kolay şekilde doğru karavana ulaşmanın yolunu müşterilerimize sunuyoruz. Bu sayede, kaliteli hizmet ve uygun fiyat alternatiflerini, tek bir platformda Gezcar markası ile bir araya getirdik” dedi.

Sezonda talep yüzde 100 oldu

Mayıs ayında Gezcar markası ile çıktıkları yolda 50 araçlık bir filoya doğru gittiklerini belirten Celal Kalkan, “Bu yaz talep o kadar yüksek oldu ki, tüm araçlarımız kiralandı. Aynı zamanda bizim hizmet verdiğimiz karavanların otomatik vitesli olması ve bunun bu sektörde az bulunması sezon sürecinde yüzde 100 doluluk ile devam etmemizi sağladı. Kiralama en az 3 günlük olmak şartı ile günlük 2 bin 500- 3 bin TL olarak ücreti belirledik. Tüm kullanıcılar araçlarımızı çok beğendi. Araç seçimi için filomuzda az km yapmış olanları seçtik. Araçların tüm bakımları yapılmış halde kullanıma sunuldu. Yine de herhangi bir sorun yaşandığında araç temini ile de müşterilerimizin yanında olmaya yönelik tüm hazırlıklarımızı yaptık. Hiçbir sorun da yaşamadık” dedi.

2023 yılı 100 araçlık bir filo

2023 yılına yönelik Gezcar karavan markasını daha da büyütme hedefi belirlediklerini belirten Celal Kalkan, “Karavan ile tatilin çok daha ekonomik ve keyifli hale geldiğini görüyoruz. Biz de bu alana yönelik daha büyük yatırımlara girişme planlarımızı oluşturduk. Bu planları daha sonra açıklayacağız. Ancak 2023 yılında müşterilerimize Gezcar karavan markası altında 100 adetlik bir filo ile hizmet vermek istediğimizi ifade etmek istiyorum. Sadece bireysel misafirlerimiz için değil gruplara ve kurumlara yönelik paketlerimiz de var. Örneğin çalışanlarınızla motivasyon kampını karavanlarımızla yapabilirsiniz. Veya bir kaç aile tatile gidecekseniz birden çok aracı kiralayarak kamp yapabilirsiniz.’ dedi. ■